Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

Jak nakupovat


1. Výběr zboží

V levém panelu jsou uvedeny kategorie a podkategorie zboží, podle kterých snadno najdete produkt, který chcete zakoupit. Vyhledávat můžete také pomocí okénka hledat, které je umístěno uprostřed nahoře. V případě více variant zboží, vyberte Vámi požadovanou variantu.

2. Množství

Vyberte pomocí symbolů - / + či zadáním čísla.


3. Vložení do košíku

Pro vložení zboží do nákupního košíku klikněte na tlačítko "koupit". Následně se Vám objeví zpráva o úspěšném vložení do košíku. Pokud chcete vložit více druhů zboží do košíku, klikněte na tlačítko "pokračovat v nákupu" a stejný postup opakujte, dokud nebudete mít v košíku celý nákup. Pokud chcete objednat obsah košíku, klikněte na tlačítko "zobrazit košík".
Do košíku se také dostanete kliknutím na ikonu košíku vpravo nahoře. Pokud vyžadujete od daného druhu jiné množství kusů, či zboží vymazat, lze také v košíku upravit. 

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Sazba DPH a cena bez DPH jsou uvedeny v detailu produktu.

4. Objednání zboží

Zkontrolujte si obsah košíku, pokud jste spokojeni, klikněte na "pokračovat k objednávce". Zde si zvolíte nejvhodnější způsob dopravy a platby. Vyplníte dodací údaje. V případě již provedené registrace, údaje se doplní samy. Zatrhněte políčko "Souhlasím s obchodními podmínkami a klikněte na "odeslat objednávku"

Na stránce Souhrn objednávky uvidíte potvrzení o odeslání objednávky.

V případě bezhotovostní platby kartou budete přesměrování na platební bránu.

Pokud máte nějaký problém či dotazy, kontaktujte našeho pracovníka.

5. Kontrola průběhu objednávky

Po odeslání objednávky obdržíte obratem potvrzovací e-mailovou zprávu na adresu uvedenou v kontaktních dodacích údajích. Pokud potvrzovací zprávu neobdržíte, objednávka nebyla úspěšně dokončena a Vaši objednávku jsme bohužel neobdrželi. V takovém případě objednávku prosím zopakujte nebo kontaktujte našeho pracovníka. V případě, že objednávku potřebujte zrušit nebo v ní něco upravit, také se na nás telefonicky obraťte.

6. Odeslání zboží

Zboží skladem odesíláme do 24 hodin od objednání (v případě objednání do 14.00 hod) u nadměrných zásilek do 48 hodin. 
Zboží skladem v externím skladu zpravidla doručujeme do 5 - 14 dnů.
U zboží na objednávku Vás o termínu dodání budeme telefonicky informovat.

7. Doručení zboží

Dle Vámi vybraného způsobu dopravy Vám bude zboží doručeno. O odeslání zboží budete informování e-mailem či SMS. Důležité informace ohledně převzetí zásilky naleznete v Obchodních podmínkách.

Zboží Vám bude zasláno přepravní službou PPL na uvedenou adresu dodání. Zboží překračující váhu 31,5 kg nebo maximální rozměr 120x60x60 zasíláme přepravní službou GEIS. 

Ceny poštovného (vč. DPH):

  • PPL PARCEL CZ PRIVATE - doručení na adresu: 99,- Kč
        Doručení na soukromou adresu, inkaso dobírky pomocí platební karty nebo v hotovosti. Maximální váha zásilky 31,5 kg, maximální rozměry 120x60x60 cm
        V obou případech doručení lze sledovat stav zásilky na www.ppl.cz . Komunikace s příjemce zásilky probíhá e-mailem a SMS.

  • GEIS - křehké, nadměrné rozměrové nebo hmotnostní a paletové zásilky (např. keramika, trubky, desky, kotle): 400,- Kč

Ceny plateb (vč. DPH)

  • Platba dobírkou: 30,- Kč (při registraci)
  • Platba kartou online: ZDARMA

Ke každé zásilce je přiložen daňový doklad.

8. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte její stav. Zejména, zda není porušený obal a je celistvá lepicí páska. Pokud najdete zámky porušeného nebo zdeformovaného obalu či poškozenou lepicí pásku, mohlo dojít k poškození zakoupeného zboží  při přepravě, ev. k vniknutí do zásilky. V takovém případě máte právo odmítnout převzetí zásilky. Jako důvod nepřevzetí uveďte řidiči poškozený obal. O takové skutečnosti nás prosím informujte.
V případě, že zjistíte poškození až doma nebo po odjezdu kurýra, postupujte následovně: poškozenou zásilku je potřeba řádně vyfotit, včetně štítku s dobře čitelným číslem zásilky. Poškození zásilky je potřeba nahlásit přepravci případně kontaktujte naše pracovníky. Než bude reklamace vyřízena, ponechejte obal i obsah ve stavu, v jakém jste je převzali. Reklamaci je potřeba nahlásit do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky.



V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi poradíme a pomůžeme https://www.bluedrop.cz/kontakty .








Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později